У Полтавському національному педагогічному університеті ім. В.Г. Короленка визначили переможців ІІ Конкурсу соціальної реклами читання
Викладачі кафедри журналістики ПНПУ імені В.Г. Короленка вдруге провели Конкурс соціальної реклами, що покликана популяризувати читання серед молоді. До участі приймали проєкти у форматі плакату, буктрейлера, коміксу й відеоролика від учнів та студентів навчальних закладів різних типів.
Традиційно нагородження переможців творчого змагання відбулося до Міжнародного дня дарування книг 14 лютого 2020 року. Цього року на розгляд журі конкурсу надіслали 34 проєкти від вихованців навчальних закладів Полтави, Кременчука, Хоролу, Новосанжарського, Лубенського районів та Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського.
Гостями церемонії нагородження були не лише конкурсанти, а й викладач, письменниця Тетяна Луньова та SMM-менеджерка книгарні «Зміст» Олександра Маханова. Вони ж і вручали дипломи переможцям.
Перемогу вибороли:
У категорія «Відеоролик»:
Номінація «Життя в професії» – Наталія Лябах (Ісківська загальноосвітня школа I-III ступенів), проєкт «Моє хобі – читання».
У категоріі «Буктрейлер»:
І місце – Артем Лябах (Ісківська загальноосвітня школа I-III ступенів), буктрелер до серія детективів Каті Матюшкіної про Кота да Вінчі».
ІІІ місце –Вероніка Страшко (Ісківська загальноосвітня школа I-III ступенів), буктрейлер до казки Івана Франка «Фарбований лис».
Номінація «Інтерактивне читання» – Діана Страшко (Ісківська загальноосвітня школа I-III ступенів), буктрейлер до книги Льюїса Керрола «Аліса в Країні див».
|