Статистика |
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
оцінювання навчальних досягнень учнів
| 11.30.2018, 3:31 PM |
Оцінювання навчальних досягнень учнів Варто враховувати, що впровадження компетентнісного підходу зумовлює переосмислення технологій контролю й оцінювання: з оцінювання предметних знань, умінь і навичок до оцінювання компетентностей, зокрема готовності і здатності учнів застосовувати здобуті знання і сформовані навички у своїй практичній діяльності. Тепер об’єктом оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики є рівень розвитку їх компетентностей, які інтегрують знання, вміння, навички, досвід творчої діяльності та емоційно-ціннісне ставлення до навколишньої дійсності. При оцінюванні навчально-пізнавальної діяльності учнів варто збалансовано оцінювати всі три компоненти, що відповідають складникам компетентності: діяльнісний (діяльність/уміння), знаннєвий (знання), ціннісний (ставлення). Навчальна програма розрахована на те, що при вивченні кожної теми формуються як технологічні навички/уміння, так і ціннісне ставлення до сучасних інформаційних технологій та їх впливу на суспільство та особистість. Знаннєвий складник включає перелік обов’язкових термінів і понять, якими учень оперуватиме після вивчення кожної теми. Формами оцінювання в інформатиці можуть бути: • виконання завдань практичного змісту; • тестування за допомогою програмних засобів або онлайнових сервісів; • врахування особистих досягнень в опануванні інформаційних технологій; • співбесіда (інтерв’ю) як доповнення до тестування або практичної роботи; • взаємоконтроль учнів у парах або групах та самооцінка.
|
Категорія: Інформатика | Додав: yalovetsv201159 |
Переглядів: 288 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
|
|